Renault motorji

Odkrijte naše izboljšane dizelske in bencinske motorje za omejevanje emisij CO₂ med vožnjo.
DIzelski motorji BLue dCi
     
inovativna tehnologija
Zmanjšajte emisije onesnaževal z novimi dizelskimi motorji Blue dCi, opremljenimi z napravo za selektivno katalitično redukcijo (SCR). Ta tehnologija omogoča vbrizgavanje amonijaka (NH3) iz tekočine AdBlue® v katalizator, ki pretvori dušikov oksid v pline, ki ne onesnažujejo okolja.

ohranjeno udobje vožnje
Naprava za selektivno katalitično redukcijo ne vpliva na moč motorja Blue dCi in vam zagotavlja izjemne užitke v vožnji v vseh razmerah. Zmanjšajte onesnaževanje med vožnjo in pri tem ohranite enako zmogljivost.

preprostejša tehnologija z manj onesnaževanja
Zahvaljujoč senzorjem v rezervoarju za tekočino AdBlue® ohranite nadzor v vseh pogojih, vozilo pa vas bo postopoma opozorilo, ko je čas za polnjenje. Kakšna je njegova prednost? Tekočina AdBlue® je na voljo na večini bencinskih črpalk!

brezskrbna uporaba
Vozite brezskrbno zahvaljujoč rezervoarjem za tekočino AdBlue® s prostornino od 15 do 20 litrov. Odvisno od prostornine rezervoarja bo poln rezervoar tekočine AdBlue® zadostoval za 6 do 8 polnjenj goriva!

vozite brezskrbno s standardom Euro 6 D-Full:
K obstoječemu katalizatorju SCR, ki se nahaja pod karoserijo, je bil dodan drugi katalizator SCR. S pomočjo katalizatorjev je zagotovljeno boljše zajemanje dušikovega oksida na izhodu iz izpušnega sistema in zmanjšano onesnaževanje v vseh voznih ciklih. S 1. januarja 2021 so senzorji aktivne regeneracije nadomestili pasivne senzorje dizelskega oksidacijskega katalizatorja (DOC). Dizelska vozila so tako opremljena tudi z novim visokotlačnim hladilnikom EGR, ki nudi optimizirane ravni trenja, kar omogoča uporabo olj z nizko viskoznostjo.
Bencinski motorji s filtrom trdnih delcev
novi bencinski motor Renault
Zmanjšajte emisije trdnih delcev z novimi bencinskimi motorji, TCe FAP, z neposrednim vbrizgom. Ti motorji so zdaj opremljeni s filtrom delcev (FAP) v izpušnem sistemu, ki sprošča delce, ki jih vsebujejo izpušni plini. Ta tehnologija omogoča, da se delci zadržijo v mikroporozni strukturi v obliki satja, preden se z avtomatsko in redno regeneracijo sežgejo. Vozite vozilo, ki manj onesnažuje!

manj onesnaževanja in vzdrževanja
Filtra za delce (FAP) v izpušnem sistemu ni treba vzdrževati! Zahvaljujoč procesu regeneracije se različni delci v izpušnih plinih s kemično reakcijo nenehno pretvarjajo v ogljikov dioksid in druge neškodljive pline, tako da vzdrževanje ni potrebno.

Ista izkušnja
Uživajte v nespremenjeni izkušnji vožnje! Filter delcev je nameščen na optimalnem mestu v izpušnem sistemu za učinkovito obdelavo delcev, vendar ohranja enak nivo udobja.

ista poraba
Na enak način nadzorujte svojo porabo. Nova tehnologija filtra trdnih delcev ne vpliva na porabo goriva ali emisije CO2 in jih ohranja na enaki ravni.

še manj onesnaževanja s standardom Euro 6 D-Full:
Od 1. januarja 2021 imajo vsi modeli z bencinskim motorjem opremljeni z enim ali celo dvema filtroma trdnih delcev, in so skladni z novo okoljsko normo. Z namenom, da bi onesnaževala pretvorili v okolju prijaznejše molekule, smo tristezni katalizator povečali in mu dodali še en tristezni katalizator. Ti katalizatorji omogočajo tudi boljše zajemanje dušikovega oksida med vsemi voznimi cikli vozila, tako v mrzlih kot v ekstremnih razmerah, brez potrebe po dodajanju tekočine AdBlue.
(*) Pri selektivni katalitični redukciji se vbrizgava amonijak (imenovan NH3) iz tekočine AdBlue v katalizator izpušnih plinov. Pri nastali kemični reakciji se dušikov oksid (NOx) razgradi v neonesnaževalne pline (vodna para in neškodljiv dušik).
Emisijski standart WLTP
Predpisi, ki so bolje prilagojeni dejanski vožnji in dnevni porabi goriva.