"Services Publics" (javne službe)
Gospodarsko vozilo, ki se je pojavilo oktobra leta 1961, se je ponašalo z navdušujočo paleto funkcij: tovorna zmogljivost 300 kg, prostornina skoraj 2 m3, torzijsko ojačano zadnje vzmetenje ter, zastekljena zadnja nihajna vrata, ki se odpirajo od desne proti levi in omogočajo enostavnejše natovarjanje s pločnika.
Francoska pošta je vozilo s površino tovornega prostora 5,47 m3 in največjo obremenitvijo 1.050 kg uporabila za sestavo enega svojih prvih voznih parkov. Vozilo brez četrtinskih stekel, vratnih kljuk in zadnjih sedežev je pobarvano v standardno barvo "030", pogosto imenovano "poštna rumena barva".
To vozilo so izbrali tudi pri francoski državni žandarmeriji, ne samo zaradi njegovih bistvenih prednosti, temveč tudi zato, ker je ustrezalo njihovemu osnovnemu merilu: "Oseba mora v vozilu sedeti tako, da lahko ima na glavi kepi (čepico)".
Od leta 1962 se je državni žandarmeriji pridružilo več kot 14.500 vozil Renault 4, ki so jih uporabljali kot patruljna vozila in vojaška vozila ali preprosto kot vozila druge brigade.