ZMOGLJIVOST

Renault 5 Turbo 3E
Najmočnejši in najučinkovitejši model v zgodovini blagovne znamke*, Renault 5 Turbo 3E uteleša popolno športno strast. 
*homologacija je v teku.
TEHNIKA
Renault 5 Turbo 3ERenault 5 Turbo 1980     
motorizacija   2 električna motorja na zadnjih kolesih    4-valjni bencinski turbo motor, zadaj v sredini, 5-stopenjski ročni menjalnik
prenos sile     pogon na zadnja kolesapogon na zadnja kolesa
zmogljivost540 KM (400 kW)*160KM pri 6 000 obratih/min     
največji navor4800 Nm* 206 Nm    
razmerje teža / zmogljivost2,7 kg/KM6 kg/KM
platformaspecifična, po meriizpeljana iz Renault 5
MASA IN DIMENZIJE
Renault 5 Turbo 3E Renault 5 Turbo 1980
dolžina4,08 m      3,66 m
širina2,03 m      1,75 m
višina1,38 m      1,32 m
medosna razdalja2,57 m      2,43 m
masa praznega vozila1400 kg*      970 kg
POSPEŠEK
Renault 5 Turbo 3ERenault 5 Turbo 1980     
0 do 100km/h     manj kot 3,5s*      6,9s
0 do 200 km/h    manj kot 9s*     /
80 do 120 km/hmanj kot 2s*     /   
400 m iz mirovanjamanj kot 11s*     15s    
1000 m iz mirovanja manj kot 20s*      27,8s
največja hitrost270 km/h*        več kot 200 km/h     
POSEBNOSTI ELEKTRIČNEGA VOZILA
Renault 5 Turbo 3ERenault 5 Turbo 1980     
predvideni doseg po WLTP   več kot 400 km*/
moč polnjenja AC     11 kW     /
moč polnjenja DCdo 350 kW     /   
čas polnjenja DC 15 do 80%15 min* na polnilnici 300kW DC     /   
napetost800 V     /
kapaciteta baterije (utile)70kWh          /
energetska nalepka0  /
*homologacija je v teku.

IZJEMNA ZMOGLJIVOST

Renault 5 Turbo 3E
popolnoma športni duh
Dvojni električni motor razvija moč 540 KM (400 kW) in omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v manj kot 3,5 sekunde, z največjo hitrostjo 270 km/h na dirkališču. Duh turbo motorja se vrača z radikalnimi zmogljivostmi.
močan in takojšen navor
Dva motorja na zadnjih kolesih skupaj razvijeta navor 4 800 Nm, ki je takoj na voljo za neprekinjene takojšnje pospeške. Posebne pnevmatike na 51 cm (20'') platiščih zagotavljajo odličen oprijem. Še bolj radikalen, gumb "overtake" na volanu sproži povečanje moči pri prehitevanju.
napredna tehnologija motorjev v kolesih
Z vgradnjo posameznega motorja v vsako zadnje kolo se moč prenaša neposredno in brez izgub, kar zagotavlja optimalen odziv in izboljšano energetsko učinkovitost. Ta pristop zmanjšuje količino komponent in težo vozila, kar posledično poveča agilnost, učinkovitost in avtonomijo Renault 5 Turbo 3E. Zmožnost prilagajanja razdelitve navora na posamezna kolesa omogoča vrhunski nadzor nad vleko, oprijemom in okretnostjo.

OSUPLJIVA AGILNOST

Renault 5 Turbo 3E
izstopajoča konstrukcija vozila
Ogrodje iz ogljikovih vlaken nudi kombinacijo lahke teže in čvrstosti v strukturi z neverjetnim razmerjem dolžine do širine 2 (4,08 m dolžine in 2,03 m širine). Renault 5 Turbo 3E ima širino primerljivo s superavtomobili, a je občutno krajši, kar ga uvršča v kategorijo mini superavtov.
spektakularna vožnja
Z maso praznega vozila 1.450 kg in 540 KM moči v zadnjih kolesih, Renault 5 Turbo 3E zagotavlja izjemno razmerje med težo in močjo, 2,7 kg/KM. Medosna razdalja 2,57 m in nižje težišče zaradi baterije v podu vozila omogočata vrhunsko okretnost.
vožnja po meri
Na voljo so različni načini vožnje. Na dirkališču način «race»1 in njegova funkcija «drift assist»2 skupaj z rally ročno zavoro omogočata radikalne drseče trajektorije. Na cesti je vedenje vozila prilagodljivo med udobjem in dinamiko prek načinov «normal», «sport» in «snow»3. 
1dirkanje;
2kontrolirano drsenje s tremi stopnjami pomoči;
3sneg.

ELEKTRIČNI ZNAČAJ

Renault 5 Turbo 3E
inovativna platforma
Najboljše znanje in strokovnost Renault Group sta združena v razvoju vozila Renault 5 Turbo 3E. Platforma iz aluminija je bila posebej razvita s strani inženirjev Alpine Cars za čim manjšo težo in maksimalno agilnost.
predvideni doseg
Vgrajena baterija z močjo 70 kWh pod vozilom omogoča ocenjeni doseg WLTP preko 400 km* na cestah ter izredno moč na dirkalni stezi. Zmogljivosti so zagotovljene ne glede na okoliščine. 
*homologacija vozila je v teku.
izjemno hitro polnjenje
Baterija podpira hitro polnjenje z uporabo 800-voltnega sistema in kapaciteto do 350 kW v enosmernem toku. Za polnjenje od 15 do 80% potrebujete le 15 minut.
VAS ZANIMA VEČ?