ZMOGLJIVOST VOZILA MASTER

Z lahkoto obvladajte vse terene z vozilom Master.

motorji
Večja zmogljivost, večja učinkovitost!
Ponudbo motorjev za Master smo povsem prenovili. Ponuja vam več moči in navora (do 400 Nm in 180 KM) ter večje pospeške in bolj dinamično speljevanje. Zajamčena varnost in užitek v vožnji – tudi pri polni obremenitvi!

Zmagovalec v vsaki bitki: povečana moč in navor sta na voljo z učinkovitejšo porabo goriva z možnostjo doseganja približno 1 l/100 km (primerjava s protokolom NEDC*). Master je na voljo tudi v različici EuroVId za pogon na sprednji kolesi, predelave za prevoz težkega tovora, različice z veliko prostornino itd.
AdBlue®
Tehnologija SRC** razgrajuje emisije onesnaževal iz dizelskih motorjev in dušikov oksid (NOx) v neškodljive pline. Tehnologija AdBlue® zagotavlja skladnost motorjev dCi z novimi standardi, ki so strožji in zahtevnejši, pri čemer se zmogljivost vozila in poraba goriva ne spremenita. Tekočine AdBlue® ni dovoljeno mešati z gorivom, toči pa se v ločeno 28-litrsko posodo, ki je preprosto dostopna.

AdBlue® je na voljo na večini bencinskih črpalk. Vozilo vas opozori, ko je treba doliti tekočino AdBlue®.***
* Od septembra 2018 so vsa nova vozila certificirana s protokolom WLTP. Za enostavnejši prehod se poraba goriva in ravni emisij po protokolu WLTP pretvorijo v prejšnji protokol NEDC (primerjava s protokolom NEDC) za obdobje, ki se razlikuje med državami.

*** SCR je kratica za Selective Catalytic Reduction (Selektivna katalitična redukcija).

*** Poraba tekočine AdBlue® je odvisna od pogojev uporabe vozila, opreme in sloga vožnje.
prenos moči
Vsaka rešitev pogona ima svoje prednosti. Različica vozila Master s pogonom na sprednji kolesi daje prednost uporabni tovorni zmogljivosti vozila in cestnemu prevozu. Različica s pogonom na zadnji kolesi je namenjena prevozu težjega tovora in se prilagodi vsem vrstam terena.
Master s pogonom na sprednji kolesi
Različica vozila Master s pogonom na sprednji kolesi in zelo nizkim pragom za natovarjanje daje prednost uporabni tovorni zmogljivosti vozila in cestnemu prevozu.

Njegove prednosti:
  • Enostavno natovarjanje zahvaljujoč enemu najnižjih nakladalnih pragov v razredu
  • Večja tovorna prostornina zahvaljujoč večji uporabni višini in zelo nizkemu nakladalnemu pragu
  • Skupna teža vozila (GVW) do 3,5 tone (kategorija B)
  • Večji užitek v vožnji
  • Manjša poraba goriva na večjih razdaljah in pri krajših prevozih
  • 3 bolj kompaktne dolžine: L1, L2, L3 in uporabna prostornina do 14,8 m³
Master s pogonom na zadnji kolesi
Master s pogonom na zadnji kolesi je z večjo tovorno, vlečno in terensko zmogljivostjo vaš najboljši spremljevalec za prevoz težjega tovora na neutrjenem terenu.

Njegove prednosti glede prevoza tovora:
  • Večja največja obremenitev zadnje osi
  • Bolj združljive dopolnilne prilagoditve
  • Na voljo v različicah L3 in L4: uporabna dolžina večja od 4 m in prostornina do 17 m³
  • Do 500 kg večja vlečna zmogljivost
  • Skupna teža vozila (GVW) od 3,5 do 4,5 tone

Njegove prednosti glede pogona in oprijema:
  • Boljši oprijem pri večjem tovoru, na strmih pobočjih in neutrjenem terenu, kar preprečuje nevarnost obtičanja
  • Izboljšana sposobnost premagovanja ovir
  • Izbirna zapora diferenciala
  • Možnost izbire dvojnih koles za boljši oprijem in večjo obremenitev zadnje osi
pogon
Renault MASTER – Extended Grip
Extended Grip (serijsko)
Ta sistem proti zdrsu pogonskih koles, ki je na voljo kot del serijske opreme vozila Master, vam ponuja optimalen oprijem.
Renault MASTER – izboljšan oprijem
izboljšan oprijem (opcijsko)
Tehnologija izboljšanega oprijema omogoča vozilu, da ohrani ali znova vzpostavi oprijem med zdrsom pogonskih koles (izguba oprijema). Ta tehnologija kot alternativa sistemom štirikolesnega pogona (kadar terenska zmogljivost ni zahtevana) vključuje delno zaporo diferenciala in večjo oddaljenost od tal, kar zagotavlja polno uporabnost vozila tudi na neravnem terenu.

Ta predelava je na voljo pri gospodarskem vozilu Master s pogonom na sprednji kolesi.
Renault MASTER – zapora diferenciala
zapora diferenciala (opcijsko)
Izognite se težavam na spolzkih površinah. Sistem zapore diferenciala, ki je na voljo pri različici vozila Master s pogonom na zadnji kolesi, izboljša oprijem vozila. Pri hitrosti pod 30 km/h se sistem samodejno vklopi pri zdrsu koles. Ta sistem je posebej uporaben pri reševanju iz zahtevnih situacij pri nizkih hitrostih na blatnih površinah.

Na voljo pri določenih različicah ali možnostih.
MASTER – pomoč pri speljevanju v klanec
pomoč pri speljevanju v klanec (serijsko)
Nič več težav s speljevanjem pri polni obremenitvi. Sistem za pomoč pri speljevanju v klanec ohrani zavorni tlak nekaj sekund, kar vam zagotovi čas za brezskrbno speljevanje.

VEČ O VOZILU MASTER

MASTER
Clio
Slike na spletni strani www.renault.si so le simbolične in zgolj informativne narave. Prikazane cene so priporočene maloprodajne cene. Vsi podatki in informacije, omenjeni na spletni strani in v dokumentih, so začasni in se lahko spremenijo, prav tako si v tekstovnem delu pridržujemo pravico do napak. Zaradi posledic globalnega pomanjkanja polprevodnikov in drugih surovin nekateri elementi opreme, prikazani na spletni strani ali v brošuri, trenutno niso na voljo. Za najnovejše informacije se obrnite na najbližjega pooblaščenega prodajalca.

ODKRIJTE PONUDBO NAŠIH VOZIL RENAULT

Express Van
Express Van
Kangoo Van
Kangoo Van
Trafic Van
Trafic Van