HIBRIDNI MOTORJI

  
pogonski sklop E-Tech full hybrid
Do 40%* manjša poraba goriva s pogonskim sklopom E-Tech full hybrid. Pri mestni vožnji lahko do 80%** časa vozite v načinu električnega pogona. Akumulatorska baterija se polni med upočasnjevanjem in zaviranjem, zato priklapljanje na električno vtičnico ni potrebno.
*za E-Tech Full Hybrid pogonski sklop v primerjavi z mild hybrid pogonskim sklopom po protokolu WLTC City (Vir: UTAC in IDIADA, september 2022).
**Čas vožnje, odvisno od stanja baterije in načina vožnje (Vir: Renault - interni, 2022).
pogonski sklop mild hybrid
Prvo raven hibridnih pogonov predstavlja 12V električni pogonski sistem, ki med pospeševanjem deluje skupaj z bencinskim motorjem in tako zagotavlja prožnejšo in bolj dinamično vožnjo, hkrati pa zmanjšuje porabo goriva.

PRIMERJAVA POGONSKIH SKLOPOV


Celoten izbor 100% hibridnih pogonskih sklopov: E-Tech full hybrid, ki ponuja enega največjih izkoristkov v svoji kategoriji in mild hybrid.
E-Tech full hybrid
powertrains - full-hybrid - Renault

Z električno energijo si zagotovite tiho vožnjo s hitrostjo do 130 km/h in v mestu kar do 80% časa*: akumulatorska baterija se polni, ko upočasnjujete in zavirate. Priklapljanje v električno vtičnico ni potrebno.

največja moč
200 KM (147 kW)
odvisno od različice

menjalnik
samodejen, z več načini delovanja

izpusti CO₂ po standardu WLTP
od 104 g/km
vrednosti so potrjene v skladu s standardom WTLP (vir UTAC, julij 2022)        

poraba goriva
od 4,6L/100km
vrednosti so potrjene v skladu s standardom WTLP (vir UTAC, julij 2022) 

napetost akumulatorja
400 V in zmogljivost 2 kWh

* Za E-Tech Full Hybrid pogonski sklop v primerjavi z mild hybrid pogonskim sklopom po protokolu WLTC City (Vir: UTAC in IDIADA, september 2022).
** Čas vožnje, odvisno od stanja baterije in načina vožnje (Vir: Renault - interni, 2022).

mild hybrid advanced
powertrains - mild-hybrid - Renault
Vozite tiho na električni pogon do 130 km/h in v mestu do 80% časa potovanja: baterija se samodejno polni med upočasnjevanjem in zaviranjem. Ni potrebe po polnjenju.

zmogljivost
130 KM (96 kW) 

menjalnik
ročni

izpusti CO₂ po standardu WLTP  
118 g/kmvrednosti so potrjene v skladu s standardom WTLP (vir UTAC, julij 2022) 

poraba goriva  
5,2L/100km
vrednosti so potrjene v skladu s standardom WTLP (vir UTAC, julij 2022) 

napetost akumulatorja
48 V

(1)odvisno od napolnjenosti akumulatorske baterije in načina vožnje. (Vir: Renault, 2022)
(2)Pri pogonskem sklopu E-Tech full hybrid v primerjavi s pogonskim sklopom mild hybrid auto v skladu s standardom WLTC za mestno vožnjo. (Vir: UTAC in IDIADA, september 2022)

mild hybrid
powertrains - mild-hybrid - Renault
Tehnologijo "mild hybrid" sestavljata štirivaljni 1,3-litrski bencinski motor s turbinskim polnilnikom in neposrednim vbrizgavanjem goriva ter aluminijasti motorni sklop manjše teže, katerega poganja 12-voltna litij-ionska akumulatorska baterija. Energija iz akumulatorske baterije zagotavlja dodaten navor med pospeševanjem, kar omogoča bolj dinamično vožnjo, hkrati pa zmanjšuje porabo goriva in izpuste CO₂.

zmogljivost
160 KM (116 kW) 
odvisno od različice

menjalnik
ročni ali samodejni X-Tronic

izpusti CO₂ po standardu WLTP  
138 g/km ali 140 g/kmvrednosti so potrjene v skladu s standardom WTLP (vir UTAC, julij 2022) 

poraba goriva  
6,1L/100km
vrednosti so potrjene v skladu s standardom WTLP (vir UTAC, julij 2022) 

napetost akumulatorja
12 V

(1)odvisno od napolnjenosti akumulatorske baterije in načina vožnje. (Vir: Renault, 2022)
(2)Pri pogonskem sklopu E-Tech full hybrid v primerjavi s pogonskim sklopom mild hybrid auto v skladu s standardom WLTC za mestno vožnjo. (Vir: UTAC in IDIADA, september 2022)    

PRIMERJAVA
    E-Tech full hybrid 200                                  mild hybrid advanced 130        mild hybrid 160  
tehnologija    1 akumulatorska baterija
   + 2 električna motorja
   + 1 motor z notranjim zgorevanjem
  1 x 48 V akumulatorska baterija
  + 1 motor z notranjim zgorevanjem     

   1 x 12 V akumulatorska baterija
   + 1 motor z notranjim zgorevanjem
manjša poraba goriva          do 40%*   do 20%        do 8%
poraba goriva    4.6 - 5.2L/100 km    5.2L/100 km   6.1 - 6.8L/100 km     
izpusti CO₂          102 - 110g/km
   118-125 g/km   138 - 154g/km 
zbiranje energije med upočasnjevanjem in zaviranjem    da   da   da
ojačeno pridobivanje energije      da        ne   ne     
električna podpora motorju z notranjim izgorevanjem        da   da   da        
mestna vožnja na električni pogon       do 80%* poti z zbiranjem energije    ne   ne
*za E-Tech Full Hybrid pogonski sklop v primerjavi z mild hybrid pogonskim sklopom po protokolu WLTC City (Vir: UTAC in IDIADA, september 2022).
**Čas vožnje, odvisno od stanja baterije in načina vožnje (Vir: Renault - interni, 2022).

E-TECH FULL HYBRID

hibridni pogon na najvišji ravni - Renault Austral E-Tech full hybrid
hibridni pogon na najvišji ravni
  • nova generacija pogonskega sklopa E-Tech full hybrid;
  • do 80%* časa mestne vožnje v načinu električnega pogona;
  • do 40%** manjša poraba goriva;
  • manj izpustov CO₂;
  • izraziti in odzivni pospeški.


tehnologije
Pogonski sklop E-Tech full hybrid v vozilu Austral E-Tech full hybrid sestavljajo novi trivaljni 1,2-litrski bencinski motor s turbinskim polnilnikom v kombinaciji z novim elektromotorjem, litij-ionsko akumulatorsko baterijo in pametnim menjalnikom z različnimi načini delovanja.
glavne funkcije
Samodejni električni pogon poskrbi za večje užitke ob močnih pospeških. Regenerativno zaviranje zagotavlja polnjenje akumulatorske baterije med vožnjo. S štirimi regenerativnimi načini lahko zbirate še več energije.

*Odvisno od stanja akumulatorske baterije in načina vožnje (Vir: Renault, 2022).
**Pri pogonskem sklopu E-tech full hybrid v primerjavi s pogonskim sklopom mild hybrid auto v skladu s standardom WLTC za mestno vožnjo (Vir: UTAC in IDIADA, september 2022).


MILD HYBRID

mild hybrid genearcija pogona - Renault Austral E-Tech full hybrid
nova generacija pogona mild hybrid
  • 12 V akumulatorska baterija
  • 160 KM s podporo za speljevanje
  • 1,3 litski bencinski motor s turbinskim polnilnikom
mild hybrid genearcija pogona - Renault Austral E-Tech full hybrid
mild hybrid advanced
  • 48 V akumulatorska baterija
  • najboljši v razredu glede izpustov CO₂ in porabe goriva
  • 130 KM (96 kW) s pomočjo pri zagonu
  • stroškovno učinkovita uporaba vozila
tehnologije
1,3-litrski bencinski motor s turbinskim polnilnikom in direktnim vbrizgavanjem goriva je opremljen s filtrom sajastih delcev in 12-voltnim pogonskim sistemom mild hybrid. Tehnologijo, ki ponuja 130 KM (ali 160 KM), sestavlja izmenični zaganjalni sistem, ki v povezavi z litij-ionsko akumulatorsko baterijo ustvarja električno energijo med upočasnjevanjem.
glavne funkcije
Zmanjšuje porabo goriva med speljevanjem ali pospeševanjem. Zmanjšate lahko porabo goriva in izpuste CO₂, hkrati pa uživate v enakomernejšem speljevanju in večjem udobju med vožnjo.     

VEČ O VOZILU AUSTRAL

Slike na spletni strani www.renault.si so le simbolične in zgolj informativne narave. Prikazane cene so priporočene maloprodajne cene. Vsi podatki in informacije, omenjeni na spletni strani in v dokumentih, so začasni in se lahko spremenijo, prav tako si v tekstovnem delu pridržujemo pravico do napak. Zaradi posledic globalnega pomanjkanja polprevodnikov in drugih surovin nekateri elementi opreme, prikazani na spletni strani ali v brošuri, trenutno niso na voljo. Za najnovejše informacije se obrnite na najbližjega pooblaščenega prodajalca.

ODKRIJTE PONUDBO NAŠIH VOZIL RENAULT

CAPTUR
Captur
MEGANE CONQUEST
Megane Conquest
Espace
Espace