1. korak: Če imate težave s povezavo telefona s sistemom R-LINK 2, prosimo sledite procesu povezave (za iPhone, Android in Windows telefon), ki je zapisana med Pogostimi vprašanji.
2. korak: Če povezava telefona ni možna, prosimo, da na naslednji povezavi preverite, če je telefon kompatibilen s sistemom R-LINK 2: easyconnect.renault.co.uk/phone-pairing
Da bi opravili test kompatibilnosti, potrebujete:
- podatek o modelu in verziji operacijskega sistema telefona in
- podatek o verziji sistema R-LINK 2.
Navodila, kako dobite zahtevane informacije, so na zgoraj navedeni spletni strani.
3. korak: Če nimate pozitivnega rezultata, ko preverite kompatibilnost oziroma na seznamu ne dobite prave verzije:
- poskusite posodobiti operacijski sistem telefona na novejšo verzijo, če je ta na voljo.
Posodobitev sistema lahko odpravi nastalo situacijo in dovoli povezavo telefona s sistemom R-LINK 2. V kolikor povezava še vedno ni mogoča, vam svetujemo, da kontaktirate službo Stiki s kupci, ki bodo pomagali pri nadaljnjem preučevanju primera in jim sporočite, da ste že opravili navedene korake.
Če imate pozitiven rezultat, ko preverite kompatibilnost telefona, bi povezava telefona morala delovati. V kolikor le-ta ne deluje, je lahko prisotna specifična težava, zato vam svetujemo, da kontaktirate službo Stiki s kupci, ki bodo pomagali pri nadaljnjem preučevanju primera in jim sporočite, da ste že opravili navedene korake.