Naši prvi koraki v Formuli 1
Naši začetki v avtomobilskem športu segajo v čas prihoda Amédéeja Gordinija, ki se je proslavil s svojimi dirkalniki za veliko nagrado. Renault je v Viry-Châtillonu zgradil tovarno za njegove stvaritve. Z Gordinijevo pomočjo se je Renault najprej osredotočil na šestvaljni dvolitrski V-motor, ki ga je javnosti predstavil januarja 1973. Motor se je na prestižnem evropskem prvenstvu športnih dirkalnikov z dvolitrskim motorjem izkazal za konkurenčnega. Renault je na krilih tega uspeha začel tekmovati na svetovnem prvenstvu športnih dirkalnikov FIA, razvil pa je tudi različico motorja s turbopolnilnikom.
Leta 1976 je bil uradno ustanovljen oddelek Renault Sport in v tem času je bil zagnan tudi program enosedežnih dirkalnikov: Formula 2, Sport Le Mans in nato leta 1977 še Formula 1. Renault se je v Formulo 1 podal z lastnim moštvom. Medtem ko je konkurenca uporabljala sesalne motorje, je Renault razvil šestvaljni V-motor s turbopolnilnikom. V istem obdobju sta Didier Pironi in Jean-Pierre Jaussaud z dirkalnikom Alpine-Renault A442B, ki ga je poganjal Renault šestvaljni V-motor s turbopolnilnikom, zmagala na dirki 24 ur Le Mansa (1978). Znamka z logotipom v obliki romba je svojo prvo zmago v Formuli 1 osvojila leta 1979 na dirki za Veliko nagrado Francije. Za volanom zmagovitega dirkalnika RS11 je bil Jean-Pierre Jabouille.
Renault je v začetku 80. let prejšnjega stoletja osvojil 15 velikih nagrad. Leta 1983 je z Alainom Prostom osvojil drugo mesto na svetovnem prvenstvu, ob koncu sezone 1985 pa se je poslovil od tekmovanj.