Ton je bil tako določen ... Odtlej je bil uporabljen pri številnih modelih z enakim pristopom: zahtevo po zmogljivosti in užitkih v vožnji. Leta 2000 je bila ta filozofija uporabljena za Clio R.S., ki je temeljil na serijskem modelu Clio 2, in je s poudarjeno diskretnim videzom ponudil celo boljše zmogljivosti kot Clio Williams. Tudi modela Clio 3 in Clio 4 sta dobila svoji različici Renault Sport, vendar se je v spomin vseh najbolj zapisal osupljivi Clio V6, ki je prišel istega leta kot Clio 2 R.S. Clio V6 s sredinsko-zadaj nameščenim motorjem z močjo 230 KM in izrazito mišičastimi blatniki zapeljuje ter na spektakularen, briljanten način uteleša duha Renault Sport! Ta "enfant terrible" je postal objekt poželenja zbirateljev, ki lahko danes stane tudi okrog 100.000 evrov!
Ekipe strokovnjakov Renault Sport s sedežem v mestu Les Ulis jugozahodno od Pariza so se kmalu z enako strastjo in prizadevanjem za zmogljivost posvetile modelu Mégane. Laurent Hurgon, ki je odgovoren za razvoj različnih modelov Megane pod znamko Renault Sport, razkriva nekatere skrivnosti uspeha avtomobilov znamke Renault Sport: "Renault Sport je imel ogromno izkušenj na področju avtomobilskih tekmovanj, te izkušnje, pridobljene na dirkališčih in relijih, pa smo potem prilagodili cestnim modelom. Na primer, hidravlična blokada hoda obes, ki je bil uvedena v model Clio 2 R.S., je iz naših izkušenj na relijih izhajajoča tehnična rešitev."
Na našega preskusnega voznika je naredila vtis še ena tehnološka novost: štirikolesno krmiljenje. "Ko sem prvič vozil s to tehnologijo, sem se počutil, kot da bi avtomobil odkril na novo! Bila je revolucionarna in z njo bi pridobili vsi Megani R.S.". Med njimi je bil tudi radikalni model R26R: "Ta avtomobil je za nas pomenil začetek novega obdobja. Specifikacije so bile preproste: za osnovo vzeti model Megane 2 R.S. in ga razviti kot tekmovalni avtomobil! Tako smo odstranili zadnjo klop, vgradili okna iz pleksi stekla, izpušni sistem iz titana, pokrov motorja iz kompozita z ogljikovimi vlakni itd."