Izročilo enostavne zamisli Leto 1956. Pri Renault kipi od aktivnosti. Takratni glavni izvršni direktor Pierre Dreyfus je izrekel svoj najslavnejši stavek: »Naredite mi nekaj prostornega!« S tem ni mislil na dostavnik Estafette, ki je bil že v fazi razvoja in predstavljen tri leta kasneje, ampak na povsem drugo vozilo, Renault 4, oziroma 4L, kot mu ljubitelji pravijo še dandanes. Treba je omeniti, da je bila avtomobilska industrija tedaj precej konservativna s tako rekoč enoznačnim pristopom: vozila so imela praviloma triprostorsko karoserijo in motor zadaj. Pierre Dreyfus je hotel nekaj prelomnega, kar bo šlo v korak z družbenim razvojem. Vozilo jutrišnjega dne bo vsestransko. Vozilo jutrišnjega dne bo sinonim svobode. To bo vozilo mest in podeželja, za delovni vsakdan in za konec tedna, za delo in za počitnice ter, ne nazadnje, tako za moške kot za ženske.
Stava je bila zmagovita! Renault 4 je ostal v kolektivnem spominu kot večnamensko vozilo, nadvse pripraven in hkrati enostaven. Poleg tega, da so ga vzljubili sleherniki in slehernice, mestno in kmečko prebivalstvo, pošta in žandarmerija, se je izkazal tudi na avtomobilskih tekmovanjih čez drn in strn, kar danes poznamo pod imenom »rallye-raid«. Kadar je Pierre Dreyfus govoril o Renault 4, ga je rad primerjal s kavbojkami. Ta model, pri nas kasneje najbolj znan kot Katrca, je bil trpežen, uporaben in moderen kot par kavbojk. In prav tako je privlačil pripadnike vseh spolov, starosti in celo družbenih razredov.
Zgodovina Renault 4 je zgodba o resničnem uspehu, tako v Franciji kot tudi drugod po svetu. Tako zelo, da so ga v njegovi 30 let dolgi karieri izdelali 8.135.424 primerkov, ki so bili prodani v več kot sto državah in na petih celinah sveta. S tem je najbolje prodajan Renault model na svetovni ravni. Renault 4 so izdelovali v Evropi (Belgiji, Franciji, Sloveniji, Španiji itn.), Južni Ameriki (Argentini, Kolumbiji, Peruju itn.), Afriki (Alžiriji, Maroku, Južnoafriški republiki itn.) ter celo Oceaniji. Renault 4 je četrti najbolje prodajani avtomobilski model vseh časov. Zato ne more biti presenečenje, da je postal mednarodna kulturna ikona. A Renault 4 E-Tech electric pred tem uspehom nima nobenega strahu.