Renault skupina

Renault v počastitev 30. obletnice vozila twingo uvaja "Iznajdite Twingo na novo" kampanjo s soudeležbo javnosti, katere plod bo prototip

Renault uvaja kampanjo "Iznajdite Twingo na novo" in javnost vabi, da si zamisli svojo lastno različico Twingo s pomočjo umetne inteligence. Renault bo potem s preobrazbo iz digitalne v fizično obliko na osnovi teh stvaritev izdelal razstavni prototip.


Vsak lahko iznajde svoj Twingo
Twingo je okreten, majhen in dosegljiv, zato popolnoma uteleša Renault koncept avtomobila življenja, "voiture à vivre". Radoživ, zabaven, barvit, pripraven in vsestranski; v skladu s slovitim oglasnim sloganom "à vous d’inventer la vie qui va avec" (na vas je, da iznajdete življenje, ki se ujema z njim) ima vsakdo svoje videnje in interpretacijo Twingo. Renault zdaj skupnost vabi k temu, da Twingo iznajde na novo s pomočjo umetne inteligence. S preobrazbo iz digitalnega v resnično bo Renault poskrbel za nastanek razstavnega prototipa, ki bo temeljil na prejetih stvaritvah.
"Umetna inteligenca je bila nekoč na voljo samo tehnološkim elitam, zdaj pa je z le tremi kliki na dosegu slehernika. Ta nova in odslej dosegljiva tehnologija vsakomur omogoča razvoj in uporabo moči svoje domišljije. Želeli smo se pokloniti ikoničnemu vozilu Twingo s tem, da bi vsakomur omogočili sodelovanje v ustvarjalnem procesu. Predstavili bomo prvi razstavni prototip, ki bo izdelan na podlagi ustvarjalnega sodelovanja ter s pomočjo umetne in človeške inteligence," je dejal Arnaud Belloni, glavni direktor za globalno trženje.

Brezplačna orodja na voljo na spletu 
Leteč, podvoden, vesoljski, iz čokolade … Najširša javnost je vabljena, da od 1. februarja do 31. marca 2023 ustvarja, si izmisli in na novo iznajde Twingo s pomočjo umetne inteligence ustvarjalnih orodij, kot so Midjourney, Stable Diffusion in Dall E. Ta zmogljiva in enostavno dosegljiva orodja za generiranje podob omogočajo ustvarjanje veličastnih slik na podlagi vnosa peščice ključnih besed. Za oddajo svoje različice zadostuje, da jo sodelujoči objavijo na svojem priljubljenem družbenem omrežju in ji dodajo naslednji ključnik: #ReinventTwingo

Renault uvaja “Iznajdite Twingo na novo”
Digitalna tehnologija je za avtomobilsko industrijo resnična pridobitev in Renault je na več načinov pionir na tem novem področju; na primer z uporabo umetne inteligence pri vizualnih kontrolah na proizvodni liniji, kar omogoča večjo odzivnost in izboljšanje kakovosti v tovarnah, prav tako pa tudi predvidevanje vzdrževanja ter optimizacijo in obvladovanje porabe energije. S to novo akcijo Renault ponovno potrjuje svoj položaj, saj postaja prvi proizvajalec avtomobilov, ki združuje umetno in človeško inteligenco v postopku snovanja razstavnega prototipa. Še ena "Renaulution" (Renolucija) torej.