Notranjost nadaljuje izročilo »vozil življenja« Renault
Zasnovan kot »vozilo življenja«, kar je bil načrten in ključen element razlikovanja od tekmecev, je Renault 16 ob svojem prihodu na trg leta 1965 uvedel novo vrsto karoserije s petimi vrati na zadku. Ta so omogočala dostop do prtljažnika, ki ga je bilo z modularno zadnjo sedežno klopjo možno povečevati, klop pa med drugim postaviti tudi v položaj »vožnje na počitnice«. Renault 16 je ponujal za tisti čas edinstveno vsestransko uporabnost in je bil kot nalašč za družine, saj se je prilagajal njihovim potrebam in šel v korak z znatnimi družbenimi spremembami.
Od takrat Renault ni prenehal z uvajanjem inovacij s svojimi družinskimi vozili, ki so šli v korak s časom. To je v osemdesetih letih veljalo za Espace, ki je z enoprostorsko zasnovo in takrat edinstveno prilagodljivostjo notranjosti pomenil pravo revolucijo. V devetdesetih je Renault to ponovil z vozilom Scenic, prvim kompaktnim enoprostorcem. Notranjost je bila zasnovana za zagotavljanje dobrega počutja vseh potnikov.
Tudi Symbioz lahko prtljažnik in bivalni prostor prilagaja raznim družinskim potrebam, vgrajene ima uporabne tehnologije z dodano človeško vrednostjo in je na zunaj dovolj kompakten, da je povsem primeren tudi za mestne vožnje. Ima torej iste gene in je narejen po receptu vsestranskega vozila življenja, ki gre v korak s svojim časom. Z uporabo novega oblikovnega jezika znamke Renault je Symbioz naravno nadaljevanje nedavno predstavljenih modelov Scenic E-Tech 100% electric in novega vozila Captur.