nova vozila Renault

NOVI RENAULT CAPTUR:
VOZILO ŽIVLJENJA

Captur je vozilo B-segmenta, je "vozilo življenja". Je vsestranski in večnamenski, s kompaktno zunanjostjo (4,23 m) in prostorno notranjostjo, modularen za prilagajanje posameznikovim potrebam, enako domač tako v mestu kot izven utrjenih poti. Visoka voznikova pozicija je cenjena s strani kupcev, saj omogoča enostaven dostop do vozila in dobro vidljivost ceste. Vse te lastnosti pojasnjujejo uspeh vozila, ki se je od svojega lansiranja pred desetimi leti prodal v več kot dveh milijonih primerkov v 90 državah po vsem svetu.

Novi Captur ponotranja nov oblikovalski jezik, ki ga je začel Gilles Vidal, vodja oblikovanja pri znamki Renault. Poigrali so se s svetlobo in materijo z napetimi linijami in natančnimi detajli, nova govorica ustvarja bolj eleganten in dinamičen učinek. Nova prednja maska daje novemu vozilu Captur še bolj prestižen videz. 

Novi Renault Captur bo še naprej postavljal standarde v segmentu malih mestnih športnih terencev, ki predstavljajo polovico celotne prodaje v B-segmenta in kar kar 30% celotnega trga. Novi Captur ohranja svojo vsestranskost, dvobarvne kombinacije karoserije in prostorno notranjost, skupaj z nizom inovativne visokotehnološke opreme. Poleg teh lastnosti, ki so del njegovega DNK, ima nova generacija vozila Captur velik niz novih funkcij. Bolj izrazit tako znotraj kot zunaj, ponuja edinstveno mešanico elegance in športnega duha z novo različico esprit Alpine.   
TEHNOLOŠKA DOVRŠENOST

V notranjosti se novi Captur pohvali z novim oblazinjenjem in novimi zasloni na armaturni plošči. Na voljo je tudi (glede na različico), multimedijski sistem OpenR Link z vgrajenimi Google storitvami s čimer zagotavlja najboljšo tehnologijo z Android Automotive 12, kar je svetovna novost v B-segmentu. Popolnoma nova elektronska zasnova dviga varnost vozila na nove ravni, s serijo naprednih sistemov za pomoč pri vožnji, najnovejše generacije.

Glede na državo prodaje bo novi Renault Captur na voljo s paleto treh motorjev, vključno z možnostjo E-Tech full hybrid 145, ki jo je izbralo že več kot 35% kupcev. Za izboljšan občutek v vožnji in dinamičnost, je bilo pregledano podvozje in ponovno kalibriran volanski mehanizem. Še vedno njegova proizvodnja poteka v tovarni Valladolid. 

“Pred več kot 10 leti je dvignil standarde segmenta B in vozilu Captur vdihnil DNK "vozila življenja". Ta vizija je bila utelešena z največjim udobjem: visoko voznikovo pozicijo, prijetno notranjostjo, ki jo je mogoče prilagoditi življenju voznika in potnikov. Vse to ob kompaktnih merah: 4,23 m. Captur, ki je nadgradil svoj uspeh z več kot 2 milijonoma prodanih vozil, še naprej izstopa iz množice. Z novim, bolj odločnim dizajnom, motorjem E-Tech full hybrid in multimedijskim sistemom OpenR link z vgrajenimi Google storitvami je še bolj v koraku s časom. Vse to so uporabne tehnologije, ki jih naši kupci pozitivno pozdravljajo.” Fabrice Cambolive, generalni direktor znamke Renault

“Novi Captur ohranja prednosti, zaradi katerih je bil doslej uspešen, vendar pa z novimi, bolj atletskimi in dinamičnimi oblikami potrjuje svojo osebnost. Popolnoma preoblikovan, vodoraven sprednji del je grafičen in tehnološki,  ki mu zagotavlja zelo izrazito in značajsko pojavo.    ”Paula Fabregat, direktorica projektov oblikovanja, Renault. 
TOVARNA V VALLADOLIDU SE PRIPRAVLJA NA PROIZVODNJO NOVEGA VOZILA RENAULT CAPTUR

Renault je že od leta 1953 proizvedel več kot 8 milijonov vozil v Valladolidu (Španija). Od lanskega leta so na tem mestu izdelali 2,2 milijona primerkov vozil Captur od lansiranja prve generacije leta 2013. Danes se Valladolid pripravlja na Novi Captur med nadaljevanjem svoje preobrazbe. Digitalizacija procesov in prihod umetne inteligence sta bistveno zmanjšala porabo energije in vode, pri čemer ohranjata poudarek na kakovosti. Uvedba kamer za strojno vizijo in umetne inteligence izboljšuje sledljivost in odzivnost. Nazadnje, Novi Captur bo opravil preizkusne teste 'Confirmation Run'. Za ta namen bo 70 vozil prevozilo razdaljo 1 milijon kilometrov pred tržnim lansiranjem. Cilj je identificirati področja za izboljšave in zagotoviti, da bo Novi Captur enakovreden najboljšim glede užitka v vožnji, kakovosti in zanesljivosti.