nova vozila Renault

NOVI RENAULT MEGANE CONQUEST:
ŠE BOLJ IKONIČEN IN ŠPORTEN

• Nove oblikovne linije, s katerimi se ta kupejevski športni terenec segmenta C prilagaja novi ponudbi Renault. 
• Nova vrhunsko opremljena različica esprit Alpine s posebno športno-šik privlačnostjo. 
• Odločen pomik navzgor s tremi nivoji opreme in obogateno ponudbo tehnološke opreme že od 26.190 €. 
• Uživanje v vožnji s pogonskim sklopom E-Tech full hybrid 145, ki prinaša tudi manjšo porabo.

Oktobra 2020 razkrita evropska različica modela Renault Megane Conquest je nazoren primer uspešnosti strateškega načrta »Renaulution«. Ta zelo privlačen kupejevski športni terenec je imel s 163 tisoč prodanimi primerki doslej (skupno 240.000 ob upoštevanju modela XM3 Renault Korea Motors) pomembno vlogo pri povečevanju znamke Renault pri osvajanju znatnega tržnega deleža v segmentu C ob boku modelov Megane E-Tech electric in Austral. V Sloveniji se je v letu 2023 za nakup tega vozila odločilo 390 kupcev, kar predstavlja dobra 2 % tržnega deleža v zelo konkurenčnem C segmentu. 

Megane Conquest je tradicionalna pravila na trgu postavil na glavo s svojo kupejevsko obliko športnega terenca, ki združuje dinamičnost in prostornost. Na prodaj je na več celinah, in sicer v Avstraliji, Čilu in Izraelu ter na Japonskem in Novi Zelandiji. 

Najbolje opremljeni različici – R.S. Line in E-Tech engineered – sta prinesli več značaja in dinamičnosti ter sta veliko prispevali k uspešnosti modela, saj sta imeli v letu 2023 kar 53-odstoten delež prodaje v Evropi. Kupci so se v največji meri odločali za hibridni pogonski sklop E-Tech full hybrid 145, ki je imel v prvi polovici leta 2023 celo 63-odstoten delež. Ta pogonski sklop, edinstven na trgu, ponuja ugodje v vožnji brez primere ter izvrstno energijsko učinkovitost in je drugi najpomembnejši razlog za nakup tega vozila, takoj za njegovim videzom .  
NOVE OBLIKOVNE LINIJE

Megane Conquest izvirnemu videzu zmogljivega, čvrstega vozila z zglajenimi linijami dodaja nove oblikovne linije, ki so še bolj v duhu t.i. »Novega vala« znamke Renault. Zaščitni znak »Nouvel’R« je nameščen na sredino sijajno črnega pasu na maski, ki povezuje oba žarometa. Celota tvori enakomerno in gladko površino, ki poskrbi za elegantnejši videz. 

Zaščitni znak »Nouvel’R« služi za osnovo nove grafične teme na maski in temelji na nestrukturiranem nizu rombov, ki odsevajo romb na sredini maske. Tridimenzionalni učinek na robovih teh rombov deluje, kot bi bili izrezljani in celoti daje globino. Glede na paket opreme (evolution, techno ali esprit Alpine) so ti robovi črni, satenasto kromasti ali temno kromasti, kar poudarja njihov naraščajoč status v ponudbi. Med drugim ta pokončen vzorec na maski zagotavlja bolj homogen videz celote z masko v spodnjem delu odbijača. 

Aerodinamična lamela, ki je bila značilna za nekdanji različici R.S. Line in E-Tech engineered, zdaj krasi odbijača različic techno in esprit Alpine. V različici techno je v barvi karoserije, v esprit Alpine pa satenasto siva. 

Zaščitni znak je kot na maski, temno kromast tudi na zadku in nameščen na sredino pokrova prtljažnika. Enake barve so tudi črke imena modela in obrobe izpušnih cevi. Zadnje prosojne LED luči in malce zatemnjena pokrova dajeta bolj moderen vtis. 

Okrasni elementi (maska, obrobe oken itn.) so namesto kromasti zdaj, glede na različico, črne, satinirano črne ali sijajno črne barve.  
NOVA RAZLIČICA ESPRIT ALPINE

Po vzoru ostalih najnovejših modelov Renault ima tudi novi Megane Conquest odslej na vrhu ponudbe športno-šik različico esprit Alpine, ki se odlično poda značaju tega vozila. Ta različica je na zunaj prepoznavna ne le po posebni satenasto sivi barvi aerodinamične lamele v prednjem odbijaču, ampak tudi po skrilasto sivima oznakama s črno obrobo z globokim sijajem na prednjih blatnikih. Na voljo je tudi z novimi 48 centimetrskimi (19'') platišči, ki novemu Megane Conquest dajejo bolj prestižen in hkrati bolj športen videz. Za boljšo aerodinamičnost pokrova prtljažnika poskrbi krilce na njem, ki je oblikovano skladno s potezo strehe.
POENOSTAVLJENA IN OBOGATENA PONUDBA

Ponudba novega vozila Megane Conquest je poenostavljena v tri različice: evolution, techno in esprit Alpine

Različica evolution ima zdaj navigacijo že serijsko vgrajeno v multimedijskem sistemu Renault Easy Link. Ta se lahko brezžično poveže s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay. Instrumentno ploščo še naprej tvori digitalni zaslon z diagonalo 17 cm (7''), ki pa zdaj podatke prikazuje na večjem območju. 

Različica techno je prepoznavna po aerodinamični lameli v barvi karoserije spredaj in platiščih, kakršna sta prej imeli različici R.S. Line in E-Tech engineered. Zaščitni znak in črke na zadku so satenasto kromaste. 

Novost v ponudbi je nočno modra barva karoserije Modra Nocturne. Nespremenjena pa ostaja ponudba pogonskih sklopov: E-Tech full hybrid 145 in bencinski mild hybrid v izvedenkah 140 in 160.
POGONSKI SKLOP E-TECH FULL HYBRID 145 Z NAČINOM DELOVANJA »E-SAVE«

Pogonski sklop E-Tech full hybrid 145 zagotavlja prijetno vožnjo brez primere: gladkost vožnje na električni pogon, živahnost in učinkovitost. Dva elektromotorja – pogonskega z močjo 36 kW in visokonapetostni zaganjalnik-generator (HSG – High Voltage Starter Generator) z močjo 18 kW – sta združena z 1,6-litrskim bencinskim štirivaljnikom z močjo 69 kW (94 KM), samodejnim menjalnikom brez sklopke, s pomožnimi sklopnimi zobmi in več načini delovanja ter akumulator z zmogljivostjo 1,2 kWh. 

Menjalnik ima štiri prestavna razmerja za bencinski motor in dve razmerji za glavni elektromotor. Tako ima pogonski sklop E-Tech full hybrid do 14 kombinacij (so)delovanja med motorjem z notranjim zgorevanjem in elektromotorjem v prid kar najboljšega energijskega izkoristka. 

Speljevanje je vedno samo z električnim pogonom. Do 80 odstotkov vožnje v mestu je možno opraviti z električnim pogonom, kar v mestnem normnem ciklu prinaša za do 40 odstotkov manjšo porabo goriva kot s primerljivim klasičnim bencinskim motorjem. Zahvaljujoč učinkovitosti tega pogonskega sklopa je izpust CO2 omejen na vrednost od 106 g/km, kar je izvrstna vrednost za ta razred. Ob uživanju tihe vožnje v električnem načinu voznik tudi nima nobenih skrbi s polnjenjem akumulatorja. 

Pogonski sklop E-Tech full hybrid 145 v novem vozilu Megane Conquest ima tudi funkcijo »e-save«. Vklopi se jo lahko na osrednjem zaslonu na meniju nastavitev vozila ali meniju za načine vožnje v izvedenkah s sistemom MULTI-SENSE. Funkcija skrbi, da je akumulator vedno napolnjen vsaj do 40 odstotkov svoje zmogljivosti. To je zato, da je vedno na voljo dovolj energije za vožnjo na elektriko ali za stalno pomoč bencinskemu motorju med vožnjo navkreber, na primer na gorski cesti.  
OBČUTEK UŽITKA V VOŽNJI

Novi Megane Conquest je zasnovan na modularni konstrukcijski osnovi CMF-B, ki so jo razvili v okviru Zveze. Ta osnova, priznana kot učinkovita in prijetna v vožnji, mu zagotavlja cenjeno vsestransko uporabnost in vozniku ponuja učinkovite vozne lastnosti in visoko raven udobja. 

Zaupanje vzbujajočo lego na cesti novega Megane Conquest podpira tudi krmiljenje zadnje preme, kar zagotavlja izjemno stabilnost veliko stabilnost v hitro voženih ovinkih. Prečni odmiki so omejeni tudi na najbolj razdrapanih cestiščih. Natančen in neposreden volan okrepi učinkovitost podvozja, k okretnosti avtomobila pa prispeva tudi omejen obračalni krog med robnikoma, ki ima premer 11,2 metra.  
ZAČETEK PRODAJE

Pri nas bodo lahko kupci kupili Novi Renault Megane Conquest od danes naprej (10.1.2024). Njegova akcijska začetna cena je 26.190€ za različico Megane Conquest evolution TCe 140 EDC (s 500€ popusta, 8 leti jamstva, 4 leti pogodbe o vzdrževanju in brezplačnim kaskom v prvem letu).