Renault skupina

naša zgodba in zgodbe milijonov kupcev

Renault Clio je stalna uspešnica že vse od uvedbe na trg leta 1990, odkar ga je bilo izdelanih in po vsem svetu prodanih že skoraj 16 milijonov primerkov. Gre za preprosto najuspešnejši francoski avtomobilski model vseh časov. Spomladi leta 2023 pa smo naznanili prenovljenega naslednika Clio V, ki je bil deležen oblikovne osvežitve, prav letos, ko mineva trideset let od začetka proizvodnje vozila Clio I v tovarni Revoz v Novem mestu! To je torej ravno pravi trenutek za kratek povzetek sage o vozilu Clio – s številkami, fotografijami in nekaj spomini na njegovo blestečo kariero in tudi njegov poseben pomen v Sloveniji!   
ZGODBA O USPEHU MODELA CLIO
Poleg tega, da je emblematičen model Renault ponudbe, je Clio tudi najbolje prodajani francoski avtomobil vseh časov. Od leta 1990, ko je v prodajne salone prišla prva generacija vozila Clio, so skupno prodali že skoraj 16 milijonov primerkov v nič manj kot 120 državah. Šestnajst milijonov je zelo veliko avtomobilov! Predstavljajte si, da bi jih postavili v vrsto, enega za drugim – ta bi 1,6-krat obkrožila Zemljo na ekvatorju. Nič manj! Če pa bi jih postavili enega na drugega, bi v višino segli 75.000-krat višje kot Eifflov stolp. Vrtoglavo, kajne? Kako razložiti tolikšno uspešnost? Čisto preprosto: Clio je ob svojem prihodu na trg, na katerem naj bi nadomestil Renault 5, v razredu vsestranskih mestnih avtomobilov sprožil revolucijo. S premikom proti višjemu razredu v vseh aspektih (obese, oprema, celotna kakovost itn.), z mnogimi različicami, med katerimi je vsakdo lahko našel Clio po svoji meri, in s cenami, ki so ostala zelo zmerne. »Sin moj, ni dovolj drag,« se je glasil zaključek tudi pri nas poznanega televizijskega oglasa. 


Vsak naslednji rod vozila Clio je dobil izboljšane gene in odlike prejšnje generacije, zato je po več kot 30 letih po rojstvu še naprej eden najbolj emblematičnih modelov svojega segmenta povsod, kjer je naprodaj. Bil je tudi izvoljen za Avtomobil leta v Evropi in to ne le enkrat, ampak dvakrat! Postal je tudi Slovenski avto leta 2020. Še danes v tovarnah Bursa v Turčiji in Revoz v Novem Mestu skupaj izdelajo več kot 1.400 primerkov vozila Clio na dan. Z montažnega traku v Bursi vsako minuto zapelje nov Clio! V Revozu so v letih 1993 do 1998 izdelali 299.831 vozil prve generacije vozila Clio, nato od 1998 do 2015 skupaj kar 1.495.157 vozil Clio II, od leta 2017 do 2019 je z Dolenjske prišlo 162.882 vozil Clio IV, v peti generaciji, ki jo izdelujejo od leta 2019 naprej, pa so do sedaj izdelali okoli 153.000 vozil. Tretje generacije Clio v Revozu zaradi podaljšane proizvodnje druge generacije niso izdelovali.

Clio Electric
Clio Electric
Clio Electric Renault je bil pionir električnih avtomobilov že leta 1995, ko je ponudil električni Clio z dosegom 80 do 100 kilometrov. Enako kot običajni Clio je tudi ta imel štiri polnovredne sedeže, elegantne prevleke in moderno opremo. Za polnjenje na običajni domači vtičnici je rabil osem ur.
Clio Maxi
Clio Maxi
Clio se je lotil tudi relijev in na asfaltu v državnih prvenstvih skupine A kmalu dosegal čudeže. V letu 1995 je Clio Maxi tekmoval v razredu Kit-Car. Tega na fotografiji vozi žal že preminuli Philippe Bugalski. Ta večkratni francoski prvak je maja 1993 s Clio Williams nastopil na reliju Saturnus v Sloveniji, ko je ta štel za evropsko prvenstvo.
Clio II
Clio II
Leta 1998 predstavljeni Clio druge generacije je bil večji, bolj zaobljen in prostornejši. Celovita ponudba je vsakomur omogočila, da najde različico po svojih potrebah. Za ljubitelje športnosti sta bili različici Clio R.S. in Clio V6. Clio II je bil še bolj slovenski, saj so ga v Novem Mestu začeli izdelovati hkrati kot v drugih tovarnah. Prva predstavitev novinarjem je bila nekaj posebnega. Potekala je v mnogih evropskih državah hkrati, satelitsko povezanih s Parizom. Tehnično zahtevno video konferenco so slovenski novinarji spremljali v tovarni Revoz.
Clio Grand Tour Concept
Clio Grand Tour Concept
Leta 2007 je bila predstavljena elegantna študija Clio Grand Tour. Nakazovala je serijskega Clia III Grandtour, ki je na trg uveden leta 2008. Podobno različico je kasneje dobil tudi Clio IV.
Clio IV
Clio IV
Navdih za četrto generacijo Clia je dala oblikovna študija DeZir, v prodajne salone pa je Clio IV prišel leta 2012. To je bil prvi Renault z novo oblikovno istovetnostjo znamke Renault, bil je izrazito prilagodljiv osebnim željam kupcev in kot predhodnik je imel tudi ta kombi karoserijsko različico Grandtour.
Clio Mio
Clio Mio
Clio Mio Leta 2012 predstavljeni Clio Mio je posebna, za južnoameriške trge zasnovana različica vozila Clio II. Izdelovali so ga štiri leta in prodali skoraj 550.000 primerkov!
Clio V E-Tech
Clio V E-Tech
Clio V je bil elektrificiran na začetku leta 2019 z uvedbo ultra učinkovitega hibridnega pogonskega sklopa E-Tech. Dobil je tudi novo visoko tehnološko notranjščino in napredna pomagala za vožnjo, med katerimi je tudi sistem za avtonomno vožnjo 2. ravni.
Morda niste vedeli …
… da je živo rdeč Clio III Renault Sport nastopil v slovenskem celovečernem filmu scenarista in režiserja Vinka Möderndorferja. Film z naslovom "Pokrajina št. 2" je na Festivalu slovenskega filma leta 2008 dobil šest nagrad Vesna, med njimi tudi za najboljši slovenski film. Na fotografiji je posnetek s priprav na snemanje v vožnji.   

Renault Clio - Zapeljivo mestno vozilo

Clio
Odkrijte Renault CLIO
ISTA LJUBEZEN, NOVA ENERGIJA
Po 30 letni bleščeči karieri vozila Clio popolnoma novi Clio prinaša nov val svežine.