ZGODBA O USPEHU MODELA CLIO
Poleg tega, da je emblematičen model Renault ponudbe, je Clio tudi najbolje prodajani francoski avtomobil vseh časov. Od leta 1990, ko je v prodajne salone prišla prva generacija vozila Clio, so skupno prodali že skoraj 16 milijonov primerkov v nič manj kot 120 državah. Šestnajst milijonov je zelo veliko avtomobilov! Predstavljajte si, da bi jih postavili v vrsto, enega za drugim – ta bi 1,6-krat obkrožila Zemljo na ekvatorju. Nič manj! Če pa bi jih postavili enega na drugega, bi v višino segli 75.000-krat višje kot Eifflov stolp. Vrtoglavo, kajne? Kako razložiti tolikšno uspešnost? Čisto preprosto: Clio je ob svojem prihodu na trg, na katerem naj bi nadomestil Renault 5, v razredu vsestranskih mestnih avtomobilov sprožil revolucijo. S premikom proti višjemu razredu v vseh aspektih (obese, oprema, celotna kakovost itn.), z mnogimi različicami, med katerimi je vsakdo lahko našel Clio po svoji meri, in s cenami, ki so ostala zelo zmerne. »Sin moj, ni dovolj drag,« se je glasil zaključek tudi pri nas poznanega televizijskega oglasa.