Dekarbonizacija mobilnosti je ključni cilj v boju proti podnebnim spremembam. Za avtomobilsko podjetje, kot je Renault Group, to vključuje soočanje z več izzivi, povezanimi z industrijo, energijo, tehnologijo, dobavo, hitrostjo itd. Da bi dosegel neto ničelne emisije ogljika do leta 2040 v Evropi in do leta 2050 po svetu, v skladu s svojimi cilji, mora podjetje revolucionirati način, kako oblikuje in gradi svoja vozila.
Ta pristop je demonstriran z Renault Embleme, ki ga znamka razstavlja na svojem razstavnem prostoru na Pariškem avtomobilskem salonu od 14. do 20. Oktobra 2024. Ta vizija družinskega vozila je laboratorij, ki prikazuje inovacije, ki so jih razvili Renault, Ampere in njihovi partnerji za izpolnitev teh zahtev.
Glavni izziv tega mejnika leži v tem, kako maksimalno je bila dekarbonizacija izvedena čez celoten življenjski cikel vozila, od zibelke do groba. Po konceptu Scenic Vision H2-Tech iz leta 2022, Renault Embleme nadaljuje ta pristop še korak dlje, saj zmanjšuje emisije toplogrednih plinov (CO2 eq.) za 90% v primerjavi z enakovrednim vozilom, ki je zgrajeno danes; da proizvede samo 5-ton CO2 eq. od zibelke do groba (glej metodološki razdelek na koncu sporočila za javnost).
Da bi to dosegli, je projekt raziskal množico inteligentnih, verodostojnih in izvedljivih kombinacij: reciklirani materiali z nizkim ogljičnim odtisom, naravni materiali, proizvodni postopki, ki temeljijo izključno na obnovljivi energiji, splošna implementacija ponovno uporabljenih delov in krožnosti itd. Enako velja za tehnične izbire, vključno z pogonskim sklopom.